کیف چرم مردانه

کیف چرم مردانه : معرفی 5 کیف چرم مردانه ترند سال

کیف چرم مردانه یکی از انتخاب های جذاب در بازار برای هدیه روز پدر، روز معلم و مناسبت های مختلف مثل تولد، سالگرد ازدواج بوده و حتی میتواند یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره باشد. یک هدیه برای خودتان!

البته همانطور که میدانید بازار کالاهای چرمی امروزه تنوع زیادی به خود گرفته اند. حتی خود چرم به عنوان یک کالای خام هم دارای تنوع شده و نمونه های مصنوعی و اصطلاحا فوم هم در بازار زیاد به چشم میخورند. این گستردگی تنوع همیشه مفید نیست و در بسیاری از مواقع هم باعث سردرگم شدن مخاطبان و موجب انتخاب اشتباه آنان میشود.

 

اولین و مهم ترین قدم در انتخاب کیف چرم مردانه : کسب آگاهی لازم

 

گاها به چشم میخورد که یک مشتری برای خرید یک کیف چرم مردانه به علت ناآگاهی به سراغ کالاهای مصنوعی و فیک رفته و با همان هزینه ای که برای خرید یک کیف چرم مردانه چرم طبیعی کافیست، با یک انتخاب اشتباه، وقت و هزینه خود را هدر میدهد و کالایی مصنوعی یا دچار اشکال میخرد که بعد از مدت کوتاهی دچار تغییر ظاهر شده و خراب میشود.

ما در چرم دستدوز راینو، خود تولید کننده و طراح محصول هستیم. به علت اینکه برای تبلیغات خود فقط به کیفیت کالاهایمان و تبلیغ سینه به سینه متکی هستیم، در زمینه تبلیغات رسانه ای فعالیت زیادی نداریم و بیشتر تمرکز و انرژی خود را بر توسعه تنوع محصولات، حفظ کیفیت و بر جای گذاشتن یک تجربه موفق در ذهن مشتریان خود، معطوف کرده ایم. لذا ارتفا آگاهی مشتریان و دادن اطلاعات لازم به آنها در خرید کالای چرم طبیعی را جزء رسالت کاری خود میدانیم.

 

در ادامه به شما مواردی را به طور خلاصه ذکر میکنیم که ضروریست قبل از انتخاب و خرید، از آنها مطلع باشید.

 

1- طبیعی یا مصنوعی بودن چرم به کار رفته در محصول مهم است. آیا تمام کالا چرم طبیعی است یا فقط در رویه کیف چرم طبیعی کار شده؟ آیا بند کیف و جیب های داخلی هم چرم طبیعی هستند؟

 

کیف چرم مردانه

 

پوست دباغی شده حیوان یا نام دیگر آن چرم، یک کالای گرانقیمت محسوب میشود. لذا میزان استفاده از چرم در یک کیف تاثیر بسزایی در کیفیت و دوام کالا و همچنین نرخ نهایی آن دارد. در هنگام انتخاب یک کیف چرم طبیعی، حتما تمامی قسمت های آن را بررسی کنید و از چرم طبیعی بودن تمامی قسمت ها اطمینان حاصل کنید.

 

کیف چرم مردانه

 

تمامی کیف های تولید شده در چرم دستدوز راینو، تماما از چرم طبیعی تولید میشوند و ما در تولیدی راینو چیزی به عنوان چرم مصنوعی موجود نداریم. حتی اگر خود مشتری در سفارشش چرم مصنوعی سفارش دهد، از طرف ما پذیرفته نخواهد شد.

2- بررسی کنید که نوع چرم مورد سفارش شما با نوع چرم به کار رفته در کالایی که به دست شما میرسد یکسان باشد.

به عنوان مثال اگر هنگام خرید یک کیف پول، میخواهید آن را با چرم گاوی سفارش دهید، حتما بعد از اتمام تولید و تحویل کالا، این مورد را بررسی کنید. گاها تفاوت قیمت چرم ها با نمونه های مشابه زیاد است. مثلا ظاهر یک چرم هورس شتری عسلی با چرم هورس گاوی عسلی زیاد مشخص نیست، اما در دوام، انعطاف و همچنین قیمت پوست، تفاوت چشمگیر است.

ما در فروشگاه راینو به طور دقیق به چرم به کار رفته در هر محصول از نظر نوع حیوان و همچنین درجه مرغوبیت آن چرم به ترتیب درجات کیفی از S تا C3 اشاره میکنیم. به این ترتیب شما در هنگام خرید یک کیف چرم در قست مشخصات محصول میتوانید دقیقا نوع چرم و درجه کیفی آن را مشاهده کنید.

3- آسترهای به کار رفته، کیفیت یراق آلات، نوع زیپ ها و دکمه ها و قفل های به کار رفته در یک کیف چرم مردانه مهم است و تاثیر زیادی در قیمت نهایی آن دارد.

 

کیف چرم مردانه

 

مثلا تصور کنید یک کیف اداری چرم طبیعی را به قیمت گزافی خریداری میکنید. اما قفل به کار رفته در آن مرغوبیت لازم را ندارد. لذا بعد از چند ماه استفاده، با اینکه خود کیف هیچ تغییر ظاهری ندارد و به خوبی فرم خود را حفظ کرده، اما قفل ها دچار رنگ رفتگی، خط و خش و حتی شکستگی شده اند. در نتیجه تمامی هزینه ای که برای آن کیف میکنید وابستگی زیادی هم به یراق آلات به کار رفته در آن دارد چرا که علاوه بر چرم، یراق آلات هم جزوی از کالا محسوب میشوند و باید متناسب با درجه کیفی چرم خریداری شده، مرغوبیت لازم را داشته باشند.

4- ظرافت و تمیزی یک کیف چرم مردانه اهمیت زیادی دارد.

ممکن است کیفی که شما خریداری میکنید، تماما از چرم طبیعی باشد، از همان نمونه چرمی که سفارش میدهید استفاده شده باشد، یراق آلات مرغوبی هم داشته باشد اما ظرافت و دقت در تولید به کار نرفته باشد. در نتیجه شما شاهد ریخته شدن رنگ لبه روی سطح چرم، نامرتب بودن کوک ها و دوخت در قسمت های مختلف کیف، کج بسته شدن دکمه ها، عدم فرم مناسب کیف و … مواردی از قبیل خواهید بود. این مورد در اکثر مواقع به علت بی حوصلگی و یا نداشتن تجربه کافی در تولید کیف های چرمی، اتفاق می افتد. کیف هایی که به صورت کارگاهی، چرخدور، با چرم های ارزان قیمت و در مقیاس عددی کلان تولید میشوند در اکثر مواقع دارای چنین مشکلی هستند.

 

کیف چرم مردانه
نمونه کیف دستی چرم مردانه تولید شده توسط چرم راینو مدل آلبیون Albion

 

در فروشگاه راینو، ما با وسواس زیاد تمامی مراحل تولید را از برش چرم تا دوخت و پرداخت نهایی کیف را با دقت و حوصله برای شما انجام میدهیم. چرا که اعتقاد ما بر اینست که یک مشتری راضی، با میل و اشتیاق خود، مجموعه ما را به تمامی اطرافیان و آشنایان خود معرفی خواهد کرد و این بهترین نوع بازاریابی است. یعنی جلب رضایت تمام و کمال مشتریان و معرفی توسط آنها به مشتریان جدید.

 

5- قیمت معقول!

 

بله درست است. قیمت نهایی یک کالا باید معقول و منطقی باشد. متاسفانه بسیاری از فروشگاه های محصولات چرمی، به بهانه طبیعی بودن چرم کیف هایشان و غلو در کیفیت آنها، برچسب های قیمتی عجیبی را به مشتریان نشان میدهند. درست است که کیف چرم مردانه، کالای ارزان قیمتی نیست اما این به معنای فوق العاده گرانقیمت بودن آنهم نیست.

هر کیف چرم طبیعی بسته به نوع طراحی، اندازه، مقدار چرم به کار رفته، نوع یراق الات و کیفیت چرم آن، قیمت گذاری میشود که متاسفانه بسیاری از فروشندگان و بخصوص فروشگاه های حضوری به علت هزینه ای که برای دکور مغازه و اجاره فروشگاه پرداخت میکنند، قیمت های غیرواقعی و غیرطبیعی برای کالاهای خود در نظر میگیرند که این در نهایت به ضرر مشتری تمام میشود.

 

یکی از بزرگترین امتیازات فروشگاه های اینترنتی در مقایسه با فروشگاه های حضوری همین موضوع است. به عنوان در وبسایت راینو، شما به عنوان مصرف کننده مستقیما به تولید کننده محصول مراجعه میکنید و کالای خود را بر اساس سلیقه خود و بدون واسطه تهیه میکنید.

 

کیف چرم مردانه

 

در صورتیکه اگر به فروشگاه های حضوری مراجعه کنید، در آنجا علاوه بر قیمت کالای ما، باید مبلغی را هم بابت واسطه گری آن فروشگاه پرداخت کنید که این مبلغ گاها از قیمت خود کیف هم بیشتر میشود!

 

کیف چرم مردانه

 

پیشنهاد های جذاب برای خرید کیف چرم مردانه

 

در این قسمت ما پرفروش ترین های کیف چرم مردانه را به شما معرفی میکنیم تا در صورتیکه قصد دارید برای عزیزانتان یک هدیه ویژه و به یادماندنی با قیمتی مناسب تهیه کنید، فقط کافیست انتخاب کنید و بقیه کار را برای شگفت زده کردن شخص موردنظر، به ما بسپارید!

 

1: جاکارتی مغناطیسی مدل رالف RALPH

اگر با بودجه محدود به دنبال بهترین انتخاب ممکن هستید، بدون شک جاکارتی مدل رالف را با دقت بیشتری بررسی کنید.

یک جاکارتی بسیار زیبا، ساده، با ارزش، به یادماندنی و با عمر طولانی و صد البته مقرون به صرفه!

یکی از پرفروش ترین و در عین حال جذاب ترین تولیدات راینو، جاکارتی چرمی مدل رالف است. این جاکارتی کوچک و جمع و جور که با انواع چرم ها و در رنگ های متنوع قابل تولید است، جای بسیار کمی اشغال میکند و قابلیت حمل بالایی دارد. این جاکارتی که با نیروی مغناطیس مخفی که در جیب های کارت آن تعبیه شده است بسته میشود، از نظر طراحی منحصر بفرد بوده به طوریکه معمولا افراد در اولین برخورد خود با این جاکارتی جذاب، بسیار به آن علاقه نشان میدهند.

لازم به ذکر است که میتوانید جاکارتی چرمی مدل رالف را با چرم های لوکس و ویژه سفارش دهید که ارزش آن را چند برابر میکند. در این صورت میتوانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

 

جاکارتی چرم مدل رالف

 

عدم وجود یراق های فلزی، دکمه و زیپ در این جاکارتی باعث شده تا استهلاک آن تقریبا نزدیک صفر باشد. مغناطیس های به کار رفته در جاکارتی چرمی رالف از نوع نئودیمیوم 2 میلیمتری بوده و بسیار محکم و قوی عمل کرده و ضعیف نمیشود.

از بزرگترین امتیازات این جاکارتی میتوان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره داشت. همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

 

2: کیف پول مردانه مدل دیه گو Diego

در صورتیکه میخواهید کمی بیشتر هزینه کنید، پیشنهاد ما به شما کیف پول دیه گو است. این کیف پول سه لت زیبا و جمع و جور تقریبا هر مردی را میتواند ذوق زده کند. حتی اگر برای خود به دنبال خرید یک کیف پول مناسب هستید، بازهم دیه گو را با دقت بیشتری بررسی کنید. سبک کلاسیک و تماما چرم آن جذابیتی تمام نشدنی در آن بوجود آورده است.

 

کیف پول چرم مدل دیه گو

 

دیه گو یک کیف چرم مردانه است که به صورت سه لت طراحی شده و یکی از پرطرفدارترین محصولات تولیدی مجموعه راینو می باشد. از ویژگی های کلیدی این کیف میتوان به امکان تولید با انواع چرم ها و ضخامت های مختلف و همچنین عدم وجود یراق فلزی در آن اشاره کرد که به دوام و ماندگاری آن برای سالیان متمادی کمک زیادی کرده است.

این کیف پول چرم طبیعی در عین سادگی در طراحی، بسیار کاربردی است و امکان نگهداری از اسکناس، تعداد زیادی کارت اعتباری، فیش و قبض در آن وجود دارد. این کیف به صورت سه لت تا شده و به راحتی درون جیب قرار میگیرد. همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

همچنین گفتنی است که ترکیب این کیف پول با یک کمربند ست هم میتواند یک پکیج فوق العاده جذاب را تشکیل دهند.

 

3: کیف پول مردانه مدل آنتونیو Antonio

آنتونیو نمونه مدرن تر از دیه گو محسوب میشود. این کیف چرم مردانه که در ابعاد کمی بزرگتر از دیه گو بوده و گوشه های تیز تری دارد از زبان طراحی جوان پسندتری بهره میبرد. این کیف پول برخلاف مدل دیه گو که به صورت ساده لت ها روی هم قرار میگرفت، دارای درب مغناطیسی است. مگنت ها به صورت مخفی در داخل جیب کارت قرار گرفته اند و در صورت نزدیک شدن لت های بیرونی به یکدیگر متصل میشوند.

 

کیف پول چرم طبیعی مدل آنتونی

 

4: کیف پول مردانه مدل آبراهام Abraham

کیف پول چرم طبیعی مدل آبراهام از زبان طراحی بسیار ساده ای برخوردار است. ما در طراحی آبراهام تمام سعیمان در تولید یک کیف پول سبک، کم حجم و کاربردی بوده است که در عین سادگی طراحی، زیبا و باوقار باشد. در تولید کیف پول مدل آبراهام چرم های دارای پترن مثل کروکو، لیزارد، پریما و شترمرغی زیبایی خاصی به آن میدهند.

این کیف پول دولت بوده و در مقایسه با مدل های دیه گو و آنتونیو، کوچک تر و نازکتر است. اگر به کیف پول هایی علاقه مندید که طراحی ساده داشته و در عین حال زیبایی و وقار یک کیف پول چرم طبیعی دستدوز را هم داشته باشد، آبراهام قطعا بهترین پیشنهاد ما به شماست.

 

کیف پول چرم طبیعی مدل آبراهام

 

همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

 

 

5: کیف کتی مدل لئوناردو LEONARDO

 

کیف های کتی به علت اینکه بیشتر مناسب سبک های رسمی می‌باشند، میتوانند یک انتخاب ایده آل برای کارمندان، معلمان، وکلا و به طور مردانی باشند که شغل هایی رسمی در محیط هایی رسمی دارند. کیف پول کتی مدل لئوناردو یکی از این انواع کیف چرم مردانه است که توان نگهداری از گوشی موبایل، اسکناس، مدارک و کارت اعتباری را داراست. این کیف پول را برای محکم تر بسته شدن میتوان با بندیک مغناطیسی یا دکمه ای هم تولید کرد که بسته به سلیقه و سفارش مشتری دارد. همچنین این کیف را میتوان با چرم های طرح دار مثل کروکو و لیزارد هم تولید کرد که جذابیت بسیاری دارد و اگر از رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای سوخته در تولید آن به کار رود، وجهه رسمی تری به آن میدهد. اما مثل تصویر چنانچه چرم های روشن در آن به کار رود، اسپرت تر میشود.

 

کیف چرم کتی مدل لئوناردو

 

همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

 

 

6: کیف های دوشی مدل های NORA و DAMONA

کیف های دوشی جزو پرکاربردترین انواع کیف ها در زندگی روزمره محسوب میشوند که تقریبا در هرمکانی، با هر شغل و شرایطی به کار می آیند.

اگر میخواهید برای خود یا عزیزتان هدیه گرانقیمت تر و به یادماندنی تری تهیه کنید و یاد خود را برای همیشه در ذهن آنها حک کنید، بهتر است نگاهی به کیف های دوشی و اسپرت ما هم داشته باشید. مدل DAMONA و مدل NORA دو نوع از کیف های دوشی اسپرت هستند که هم برای خانم ها و هم آقایان کاربرد دارند. این کیف ها با قابلیت نگهداری از انواع کتاب و تبلت و جزوه میتوانند انتخاب بسیار مناسبی برای دانشجویان هم باشند. هرچند که در استفاده روزمره هم هیچ نیاز شما را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

این کیف ها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید میشوند که نمونه های داخل عکس سایز متوسط هستند. همچنین باتوجه به سلیقه میتوان از چرم ها و رنگ های متنوعی برای این کیف ها استفاده کرد.

 

همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

 

7: کیف های بزرگ دستی و دیپلمات مثل مدل های AFRO و BERESFORD

 

کیف های بزرگ دستی که به آنها کیف های اداری یا دیپلمات هم اطلاق میشود، میتوانند یک هدیه بسیار لوکس از طرف شما برای شریک زندگی تان باشند که قطعا او را از دریافت چنین هدیه ارزشمندی شگفت زده خواهید کرد. یک کیف دستی تماما چرم طبیعی که با دست دوخته و پرداخته شده است. زیبایی و شکوه این کیف ها به علت اندازه بزرگ و جلای بسیاری که دارند، قطعا ارزش برچسپ قیمتی آنها را نیز خواهد داشت!

 

 

همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

در تولید این مقاله از تصاویر و بعضی نتیجه مقاله های وبسایت های خارجی استفاده شده است.

قبل از خرید کیف پول چرم طبیعی، حتما این نکات را بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...