قبل از خرید کیف پول چرم طبیعی، حتما این نکات را بدانید.

مهم ترین ویژگی های کیف پول چرمی چیست؟

 

کیف پول چرم طبیعی

 

کیف پول به انواعی از کیف های دستی اتلاق میشود که بتوانند حجم قابل قبولی از پول و کارت اعتباری یا دسته کلید ها را در خود جای دهند و اندازه شان هم از مقادیر خاصی بیشتر نشود. کیف پول در انواع مختلفی و با متریال های متنوعی تولید و در بازار به فروش میرسند. کیف پول های پارچه ای، چرم مصنوعی، کتانی، برزنتی انواع مختلفی از کیف پول هستند. اما جذاب ترین، خاص ترین و مشخصا گران قیمت ترین نوع کیف های پول، کیف پول چرم طبیعی است مخصوصا از نوع دستدوز.

کیف پول چرم طبیعی دستدوز علاوه بر استاندارد های مشخصی که برای انواع کیف های پول وجود دارد، یک سری معیارهای ویژه ای هم باید داشته باشد تا اولا ارزش استفاده از چرم طبیعی در تولید آن به عنوان یک متریال گرانقیمت را داشته باشد و دوما آنقدر جذاب و ماندگار باشد تا مشتری متقاعد شود چندین برابر قیمت نوع پارچه ای یا چرم مصنوعی هزینه کرده و کیف پول چرم طبیعی دستدوز را انتخاب کند.

در ادامه به چند ویژگی کلیدی از انواع کیف پول چرم طبیعی اشاره میکنیم :

 

نوع چرم مورد استفاده

 

چرم طییعی

 

قطعا نوع چرمی که در تولید یک کیف پول چرم طبیعی استفاده میشود، اهمیت بسیاری در قیمت نهایی و کیفیت نهایی تولید دارد. برای تولید کیف های پول چرم طبیعی از انواع چرم طبیعی بزی، گوسفندی، گاوی، شتری، شترمرغی و همچنین در موارد محدود از چرم های خاص و لوکس مثل ماری، کروکودیلی و سفره ماهی استفاده میشود.

در تعیین و انتخاب نوع چرم برای تولید کیف پول، چند مورد باید مدنظر قرار گیرد. اولا سفارش و درخواست مشتری است. اینکه مشتری بخواهد کیف پول مورد سفارشش چه ویژگی هایی مثل رنگ، بافت روی پوست، انعطاف پذیری، استحکام و ضخامت داشته باشد. معمولا چرم های بزی و گوسفندی، نرم، لطیف و انعطاف پذیر و نازک هستند. چرم های گاوی و شتری ضخامت و استحکام بیشتری دارند و برای استفاده به عنوان متریال کیف پول باید در پروسه تولید به نکات ویژه ای توجه داشت.

دوما بودجه مشتری برای سفارش کیف پول و انتخاب نوع چرم آن اهمیت زیادی دارد. اینکه شما بخواهید چقدر برای سفارش کیف پول چرم طبیعی هزینه کنید در انتخاب چرم آن تعیین کننده است. به عنوان مثال چرم های بزی و در سورت های باکیفیت پایین تر، معمولا قیمت مناسب تری دارند و از طرف دیگر چرم های گاوی و شترمرغی مخصوصا در سورت های لوکس و صادراتی و همچنین چرم های خاص مثل ماری و کروکودیلی قیمت تمام شده کار را میتوانند به مراتب افزایش دهند.

سومین نکته مهم در انتخاب چرم به نظرتولید کننده برمیگردد که باتوجه به ساختار فیزیکی کیف پول و نوع طراحی آن، تشخیص دهد چه نوع یا انواعی از چرم ها رو میتواند به کار برد تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

ضخامت چرم مورد استفاده و اهمیت اصلاح آن

 

لویس کردن چرم

 

یکی از موارد مهم در تولید کیف پول چرم طبیعی، توجه به ضخامت چرم مورد استفاده در آن است. به این معنی که پوست در حالت طبیعی ممکن است از ضخامت بیشتر از حد نیاز ما برخوردار باشد و استفاده از آن بدون اصلاح ضخامت در ساختار کیف پول باعث ضخیم شدن و بدفرم شدن کیف پول میشود.

از این رو در اکثر مواقع ما تولید کنندگان، بعد از برش قطعات کیف، آن ها را با استفاده از دستگاه لویس، نازک کرده و به ضخامت مخصوص مورد استفاده میرسانیم. البته ضخامت مورد استفاده در قسمت های مختلف کیف پول متفاوت است به عنوان مثال برای رویه بیرونی کیف معمولا با ضخامت 2 تا 3 میلیمتر بسته به طراحی کیف، نیازدارد اما مثلا برای قسمت جیب کارت اعتباری ضخامت 1 میلیمتر و حتی کمتر مورد استفاده است.

در هنگام تولید کیف پول باید همواره دقت داشت که انباشت چند لایه از چرم روی هم در طراحی کیف باعث ایجاد ضخامت زیاد و بدفرمی کیف میشود که معمولا کیف های چرم طبیعی که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار نیستند و به صورت کارگاهی و انبوه تولید میشوند، توجه به این موارد در آنها کم است.

اندازه کیف پول

اندازه نهایی کیف پول باید بزرگ تر از جاکارتی ها و کوچک تر از کیف مدارک باشد. البته ممکن است یک جاکارتی با ظرفیت بالا از یک کیف پول دو لت ساده بزرگ تر شود اما به طور کلی کیف های پول از نظر اندازه بین جاکارتی ها و کیف های مدارک قرار میگیرند.

اندازه کیف پول ها به گونه ایست که صاحبش بتواند آن را در زندگی روزمره، محیط کار، در حین حرکت و در کلاس ها و جلسه ها و مهمانی ها همراه داشته باشد. البته نوع طراحی کیف پول هم نقش تعیین کننده ای در اندازه آن دارد که معمولا این مساله مربوط به نظر مشتری و سلیقه شماست.

کاربرد کیف پول

کیف های پول به علت اینکه همواره و به صورت روزمره توسط کاربر در حال استفاده مکرر هستند، باید بسیار مقاوم باشند. این مقاومت به دو فاکتور اصلی نوع طراحی و نوع متریال استفاده شده در تولید مربوط است. کیف های پول باید به گونه ای طراحی شوند که علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری، در صورت استفاده مکرر، دچار استهلاک، کشیدگی و یا پارگی نشود.

ما در مجموعه راینو و در تولید کیف های پول سعی میکنیم تا از یراق آلات کمتری استفاده کرده و طراحی و تولید کیف پول را ترجیحا فقط با چرم و نخ انجام دهیم. چرا که استفاده از یراق آلات باعث کاهش عمر کیف پول میشود و هرچه تعداد یراق ها بیشتر شود، امکان آسیب پذیری بیشتر و دوام کیف پول کمتر میشود. اگر به نمونه های تولید شده در قسمت کیف های پول (Wallet) توجه کنید متوجه میشوید که خیلی کم از انواع زیپ ها، دکمه ها، پرس ها و قفل ها استفاده میکنیم که دلیلش تضمین شدن ماندگاری و دوام کیف پولی است که از ما تهیه میکنید.

توجه به عمر و ماندگاری

یکی دیگر از موارد تعیین کننده در هنگام خرید کیف پول چرم طبیعی، فاکتور عمر و ماندگاری آن است. دوام و عمرمفید کیف های پول معمولا به سه عامل اصلی بستگی دارد. کیفیت چرم به کار رفته، نوع طراحی کیف و مراقبت مصرف کننده از آن. چرم های باکیفیت تر که در دباغی آن ها از مواد مرغوب استفاده میشود، معمولا در طول زمان کمتر دچار دفرمه شدن و پوسته پوسته شدن میشوند. همچنین نوع طراحی کیف و تقسیم فشار به طور مساوی به قسمت های مختلف بدنه کیف، باعث افزایش عمر مفید آن میشود. البته فراموش نشود که نوع نگهداری و مراقبت از کیف پول توسط مصرف کننده هم نقشی اساسی و تعیین کننده در دوام کیف پول چرم طبیعی دارد.

 

مردانه یا زنانه بودن آن

کیف های پول مردانه در طراحی خود معمولا سادگی و یکدستی بیشتری دیده میشود. معمولا یک رنگ بوده و از یراق آلات کمتری در طراحی آنها استفاده میشود. اما درکیف های زنانه تنوع رنگی بیشتری وجود دارد و از رنگ های شاد هم استفاده میشود. همچنین از قفل های فلزی، آویز های تزیینی و زنجیر ها هم برای جلای بیشتر در کیف ها استفاده میشود که بسته به سلیقه مشتری میتوانند بیشتر یا کمتر باشند.

 

پرفروش ترین کیف های فروشگاه اینترنتی راینو

 

1: کیف پول مردانه مدل دیه گو Diego

دیه گو یک کیف پول چرم طبیعی مردانه است که به صورت سه لت طراحی شده و یکی از پرطرفدارترین محصولات تولیدی مجموعه راینو می باشد. از ویژگی های کلیدی این کیف میتوان به امکان تولید با انواع چرم ها و ضخامت های مختلف و همچنین عدم وجود یراق فلزی در آن اشاره کرد که به دوام و ماندگاری آن برای سالیان متمادی کمک زیادی کرده است.

این کیف پول چرم طبیعی در عین سادگی در طراحی، بسیار کاربردی است و امکان نگهداری از اسکناس، تعداد زیادی کارت اعتباری، فیش و قبض در آن وجود دارد. این کیف به صورت سه لت تا شده و به راحتی درون جیب قرار میگیرد.

کیف پول چرم طبیعی دیه گو

 

2: کیف پول مردانه مدل آنتونیو Antonio

آنتونیو نمونه مدرن تر از دیه گو محسوب میشود. این کیف پول که در ابعاد کمی بزرگتر از دیه گو بوده و گوشه های تیز تری دارد از زبان طراحی جوان پسندتری بهره میبرد. این کیف پول برخلاف مدل دیه گو که به صورت ساده لت ها روی هم قرار میگرفت، دارای درب مغناطیسی است. مگنت ها به صورت مخفی در داخل جیب کارت قرار گرفته اند و در صورت نزدیک شدن لت های بیرونی به یکدیگر متصل میشوند.

 

کیف پول چرم طبیعی مدل آنتونی

 

3: کیف پول مردانه مدل آبراهام Abraham

کیف پول چرم طبیعی مدل آبراهام از زبان طراحی بسیار ساده ای برخوردار است. ما در طراحی آبراهام تمام سعیمان در تولید یک کیف پول سبک، کم حجم و کاربردی بوده است که در عین سادگی طراحی، زیبا و باوقار باشد. در تولید کیف پول مدل آبراهام چرم های دارای پترن مثل کروکو، لیزارد، پریما و شترمرغی زیبایی خاصی به آن میدهند.

این کیف پول دولت بوده و در مقایسه با مدل های دیه گو و آنتونیو، کوچک تر و نازکتر است. اگر به کیف پول هایی علاقه مندید که طراحی ساده داشته و در عین حال زیبایی و وقار یک کیف پول چرم طبیعی دستدوز را هم داشته باشد، آبراهام قطعا بهترین پیشنهاد ما به شماست.

 

کیف پول چرم طبیعی مدل آبراهام

 

4: کیف پول زنانه مدل شارلوت Charlotte

 

کیف پول زنانه چرم طبیعی مدل شارلوت ویژه خانم ها طراحی و تولید شده است. این کیف پول کوچک و دوست داشتنی که میتواند یک هدیه فوق العاده برای همسر، دوستان خانم و اگر خانم هستید برای خودتان باشد از یک طراحی ویژه برخوردار است که علاوه بر کاربرد بهینه آن در مصارف روزمره، ظاهری جالب و دخترانه به آن بخشیده است.

این کیف پول که بیشتر در رنگ های شاد و با چرم های نازک بهتر است سفارش داده شود، توان نگهداری از اسکناس، کارت های اعتباری، فیش و … را داراست. این کیف پول کوچک طراحی شده تا به راحتی در کیف دوشی خانم ها قرار گرفته و مشکی از نظر اندازه و وزن در هنگام حمل و نقل نداشته باشد.

 

کیف پول چرم طبیعی زنانه مدل شارلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...