کیف پول چرمی: نکات مهم در هنگام خرید

کیف پول چرمی امروزه یکی از مهم ترین نیازهای روزمره مردم محسوب میشود. یک کیف پول چرمی باید بتواند اسکناس، تراول چک، برگ چک، کارت های اعتباری، رسید های مهم و یا قبض ها را در خود نگه دارد تا زمانی که به آنها نیاز پیدا میکنید، در دسترس باشند. علاوه بر موارد گفته شده یک کیف پول باید زیبا و برازنده باشد. یعنی در کنار رفع نیازهای روزمره زندگی شما، بتواند نشانگر شخصیت، جایگاه و سلیقه شما هم باشد.

استفاده از چرم طبیعی به عنوان متریالی که در ساخت کیف پول چرمی به کار میرود یکی از بهترین انتخاب هاست. چرا که چرم طبیعی هیچگاه از مد نمی افتد، بسیار بادوام و زیباست و همچنین یک ماده طبیعی محسوب میشود که از پرداخت پوست حیوانات بدست می آید.

در ادامه به شما مهم ترین نکات در مورد انتخاب و خرید یک کیف پول چرمی را توضیح میدهیم.

 

نکات مهم برای خرید کیف پول چرمی

خرید و انتخاب کیف پول چرمی برای آقایان ساده است. اما اگر این انتخاب به عهده یک خانم باشد، موضوع کمی سخت و پیچیده میشود. معمولا خانم ها در انتخاب هدیه برای آقایان سخت گیر تر از خودشان عمل میکنند. در نتیجه ما به موارد مهمی که در انتخاب و خرید یک کیف پول چرمی باید دقت کنید، اشاره میکنیم:

 

1.  توجه به شناخت شخصیتی

 

چه کیف پول چرمی را برای خود انتخاب میکنید یا برای هدیه به دیگری، توجه به شخصیت و سلایق بسیار مهم است. آیا از طرح خاصی از کیف پول خوشتان می آید؟ مثلا کیف پول کتی با کیف پول سه لت تفاوت ظاهری قابل ملاحظه ای دارد. یا مثلا چه رنگی بیشتر مدنظر است؟ تیره یا روشن .

توجه به نوع کیف مورد پسند و رنگ و طرح آن میتواند تا حد زیادی انتخاب های گسترده شما را محدود کرده و کار شما را در انتخاب بهترین کیف چرمی آسان کند.

 

2. اندازه و حجم کیف پول مهم است.

 

کیف های پول چرمی در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید میشوند. انتخاب ابعاد متناسب با نیاز روزمره شما هم میتواند یک فاکتور تعیین کننده در انتخاب باشد. به طور کلی کیف های پول زنانه حجم و ابعاد بیشتری از کیف های پول مردانه دارند. به علت اینکه آقایان بیشتر از کیف پولشان برای نگهداری کارت های اعتباری و گاها تعدادی اسکناس بهره میبرند، در صورتیکه خانم ها بیشتر عادت دارند تا موبایل خود را هم درون کیف پولشان بگذارند. البته فارغ از مطالب گفته شده، این سلیقه و نظر شخصی شماست که تعیین میکند کیف پول چرم مورد انتخاب شما در چه ابعاد و اندازه ای باشد بهتر است.

 

4. کیف چرمی مقاوم تر است.

 

قطعا در کنار ظاهر و ابعاد و اندازه کیف پول، دوام و ماندگاری آن هم بسیار مهم است. چه این کیف را برای مصرف شخصی تهیه میکنید و چه آن را برای هدیه به عزیزی در در نظرگرفته اید، فراموش نکنید که هرچه دوام و کیفیت ساخت کیف پول شما بیشتر باشد، یعنی عمر بیشتری داشته و بیشتر میتوان از آن استفاده کرد. این یعنی ارزش ذاتی کیف پول شما چه برای مصرف شخصی و چه برای هدیه، بسیار بالاست.

 

5. چه تعداد اسکناس و کاغذ حمل میکنید؟

 

قبل از انتخاب و خرید یک کیف پول چرمی، حتما به عادات روزانه و نیازهای خود توجه کنید. بسیاری از کیف ها از نظر ظرفیت اسکناس و کارت اعتباری باهم تفاوت دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولا چند کارت اعتباری فقط به همراه دارید، انتخاب یک کیف پول کوچک یا یک جاکارتی میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اما اگر همواره همراه خود تعداد زیادی اسکناس حمل میکنید و عادت دارید که فیش های بانکی را دور نمیریزید، به دنبال کیف های کتی یا مدارک باشید بهتر است. هرچند بعضی از نمونه کیف های پول مثل مدل چارلز میتوانند پاسخگوی نیاز شماهم باشند.

 

6. کیف پول همانند تلفن همراه، همیشه همراه شماست، پس کیفیت آن مهم است!

 

شاید حقیقتی نه چندان جالب باشد، اما معمولا افرادی که موبایل های گرانقیمت دارند، بیشتر در گروه و جمع دیده میشوند یا به عبارت دیگر توجه و نگاه ها را به سمت خود جلب میکنند. هرچند که نباید افراد را از ظاهر و لوازم شخصی آنها مورد قضاوت قرار داد، اما تجربه عموم نشون میدهد افرادی که شیک تر میپوشند، شیک تر هم به نظر میرسند.

کیف پول مانند تلفن همراه همیشه همراه شماست. احتمالا اگر به رستوران یا کافی شاپی بروید، در کنار تلفن همراه خود، کیف پول خود را هم بر روی میز قرار میدهید. این یعنی همیشه در نزدیکی شماست و به نوعی نشان سلیقه و معرف سبک پوشش شما به دیگران است. پس مهم است که در انتخاب بهترین نوع کیف پول چرمی با مرغوب ترین متریال، کمی سخت گیری کنید.

 

7. از پشتیبانی وبسایت و یا فروشنده فروشگاه حضوری سوال کنید.

 

بله. یکی از دلایل اصلی وجود پشتیبانی وبسایت و حتی فروشنده ها در فروشگاه حضوری همین پاسخ دهی به سوالات احتمالی شما و همچنین دادن اطلاعات لازم به شما جهت انتخاب بهتر است. اگر از یک مدل کیف پول خاص خیلی خوشتان آمده و برای خرید آن مصمم هستید، ایرادی ندارد که خرید خود را انجام دهید. چون بالاخره این سلیقه و حس شخصی شماست که اهمیت دارد.

اما اگر بین انتخاب های متعدد دچار سردرگمی شده اید و نمیدانید دقیقا چه انتخابی انجام دهید، پشتیبانی وبسایت در خدمت شماست. اصلا خجالت نکشید و تمامی سوالات و مسائل را با مشاور خود در میان بگذارید. آیا به دنبال نوع خاصی از کیف پول هستید؟ آیا محدودیت خاصی در خرید وجود دارد؟ مثلا در بودجه ای که پیش بینی کرده اید یا رنگ و نمونه خاصی که نمیپسندید؟

 

در ادامه چند نمونه از بهترین انتخاب های احتمالی را به شما معرفی میکنیم :

 

1: جاکارتی مغناطیسی مدل رالف RALPH

اگر با بودجه محدود به دنبال بهترین انتخاب ممکن هستید، بدون شک جاکارتی مدل رالف را با دقت بیشتری بررسی کنید.

یک جاکارتی بسیار زیبا، ساده، با ارزش، به یادماندنی و با عمر طولانی و صد البته مقرون به صرفه!

یکی از پرفروش ترین و در عین حال جذاب ترین تولیدات راینو، جاکارتی چرمی مدل رالف است. این جاکارتی کوچک و جمع و جور که با انواع چرم ها و در رنگ های متنوع قابل تولید است، جای بسیار کمی اشغال میکند و قابلیت حمل بالایی دارد. این جاکارتی که با نیروی مغناطیس مخفی که در جیب های کارت آن تعبیه شده است بسته میشود، از نظر طراحی منحصر بفرد بوده به طوریکه معمولا افراد در اولین برخورد خود با این جاکارتی جذاب، بسیار به آن علاقه نشان میدهند.

لازم به ذکر است که میتوانید جاکارتی چرمی مدل رالف را با چرم های لوکس و ویژه سفارش دهید که ارزش آن را چند برابر میکند. در این صورت میتوانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

 

جاکارتی چرم مدل رالف

 

عدم وجود یراق های فلزی، دکمه و زیپ در این جاکارتی باعث شده تا استهلاک آن تقریبا نزدیک صفر باشد. مغناطیس های به کار رفته در جاکارتی چرمی رالف از نوع نئودیمیوم 2 میلیمتری بوده و بسیار محکم و قوی عمل کرده و ضعیف نمیشود.

از بزرگترین امتیازات این جاکارتی میتوان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره داشت. همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

 

2: کیف پول مردانه مدل دیه گو Diego

در صورتیکه میخواهید کمی بیشتر هزینه کنید، پیشنهاد ما به شما کیف پول دیه گو است. این کیف پول سه لت زیبا و جمع و جور تقریبا هر مردی را میتواند ذوق زده کند. حتی اگر برای خود به دنبال خرید یک کیف پول مناسب هستید، بازهم دیه گو را با دقت بیشتری بررسی کنید. سبک کلاسیک و تماما چرم آن جذابیتی تمام نشدنی در آن بوجود آورده است.

 

کیف پول چرم مدل دیه گو

 

دیه گو یک کیف چرم مردانه است که به صورت سه لت طراحی شده و یکی از پرطرفدارترین محصولات تولیدی مجموعه راینو می باشد. از ویژگی های کلیدی این کیف میتوان به امکان تولید با انواع چرم ها و ضخامت های مختلف و همچنین عدم وجود یراق فلزی در آن اشاره کرد که به دوام و ماندگاری آن برای سالیان متمادی کمک زیادی کرده است.

این کیف پول چرم طبیعی در عین سادگی در طراحی، بسیار کاربردی است و امکان نگهداری از اسکناس، تعداد زیادی کارت اعتباری، فیش و قبض در آن وجود دارد. این کیف به صورت سه لت تا شده و به راحتی درون جیب قرار میگیرد. همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

همچنین گفتنی است که ترکیب این کیف پول با یک کمربند ست هم میتواند یک پکیج فوق العاده جذاب را تشکیل دهند.

 

3: کیف پول مردانه مدل آنتونیو Antonio

آنتونیو نمونه مدرن تر از دیه گو محسوب میشود. این کیف چرم مردانه که در ابعاد کمی بزرگتر از دیه گو بوده و گوشه های تیز تری دارد از زبان طراحی جوان پسندتری بهره میبرد. این کیف پول برخلاف مدل دیه گو که به صورت ساده لت ها روی هم قرار میگرفت، دارای درب مغناطیسی است. مگنت ها به صورت مخفی در داخل جیب کارت قرار گرفته اند و در صورت نزدیک شدن لت های بیرونی به یکدیگر متصل میشوند.

 

کیف پول چرم طبیعی مدل آنتونی

 

4: کیف پول مردانه مدل آبراهام Abraham

کیف پول چرم طبیعی مدل آبراهام از زبان طراحی بسیار ساده ای برخوردار است. ما در طراحی آبراهام تمام سعیمان در تولید یک کیف پول سبک، کم حجم و کاربردی بوده است که در عین سادگی طراحی، زیبا و باوقار باشد. در تولید کیف پول مدل آبراهام چرم های دارای پترن مثل کروکو، لیزارد، پریما و شترمرغی زیبایی خاصی به آن میدهند.

این کیف پول دولت بوده و در مقایسه با مدل های دیه گو و آنتونیو، کوچک تر و نازکتر است. اگر به کیف پول هایی علاقه مندید که طراحی ساده داشته و در عین حال زیبایی و وقار یک کیف پول چرم طبیعی دستدوز را هم داشته باشد، آبراهام قطعا بهترین پیشنهاد ما به شماست.

 

کیف پول چرم طبیعی مدل آبراهام

 

همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

 

 

5: کیف کتی مدل لئوناردو LEONARDO

 

کیف های کتی به علت اینکه بیشتر مناسب سبک های رسمی می‌باشند، میتوانند یک انتخاب ایده آل برای کارمندان، معلمان، وکلا و به طور مردانی باشند که شغل هایی رسمی در محیط هایی رسمی دارند. کیف پول کتی مدل لئوناردو یکی از این انواع کیف چرم مردانه است که توان نگهداری از گوشی موبایل، اسکناس، مدارک و کارت اعتباری را داراست. این کیف پول را برای محکم تر بسته شدن میتوان با بندیک مغناطیسی یا دکمه ای هم تولید کرد که بسته به سلیقه و سفارش مشتری دارد. همچنین این کیف را میتوان با چرم های طرح دار مثل کروکو و لیزارد هم تولید کرد که جذابیت بسیاری دارد و اگر از رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای سوخته در تولید آن به کار رود، وجهه رسمی تری به آن میدهد. اما مثل تصویر چنانچه چرم های روشن در آن به کار رود، اسپرت تر میشود.

 

کیف چرم کتی مدل لئوناردو

 

همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

 

 

6: کیف های دوشی مدل های NORA و DAMONA

کیف های دوشی جزو پرکاربردترین انواع کیف ها در زندگی روزمره محسوب میشوند که تقریبا در هرمکانی، با هر شغل و شرایطی به کار می آیند.

اگر میخواهید برای خود یا عزیزتان هدیه گرانقیمت تر و به یادماندنی تری تهیه کنید و یاد خود را برای همیشه در ذهن آنها حک کنید، بهتر است نگاهی به کیف های دوشی و اسپرت ما هم داشته باشید. مدل DAMONA و مدل NORA دو نوع از کیف های دوشی اسپرت هستند که هم برای خانم ها و هم آقایان کاربرد دارند. این کیف ها با قابلیت نگهداری از انواع کتاب و تبلت و جزوه میتوانند انتخاب بسیار مناسبی برای دانشجویان هم باشند. هرچند که در استفاده روزمره هم هیچ نیاز شما را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

این کیف ها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید میشوند که نمونه های داخل عکس سایز متوسط هستند. همچنین باتوجه به سلیقه میتوان از چرم ها و رنگ های متنوعی برای این کیف ها استفاده کرد.

 

همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

 

7: کیف های بزرگ دستی و دیپلمات مثل مدل های AFRO و BERESFORD

 

کیف های بزرگ دستی که به آنها کیف های اداری یا دیپلمات هم اطلاق میشود، میتوانند یک هدیه بسیار لوکس از طرف شما برای شریک زندگی تان باشند که قطعا او را از دریافت چنین هدیه ارزشمندی شگفت زده خواهید کرد. یک کیف دستی تماما چرم طبیعی که با دست دوخته و پرداخته شده است. زیبایی و شکوه این کیف ها به علت اندازه بزرگ و جلای بسیاری که دارند، قطعا ارزش برچسپ قیمتی آنها را نیز خواهد داشت!

 

 

همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

در تولید این مقاله از تصاویر و بعضی نتیجه مقاله های وبسایت های خارجی استفاده شده است.

قبل از خرید کیف پول چرم طبیعی، حتما این نکات را بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...