کادو ولنتاین مردانه : 10 پیشنهاد غیرقابل مقاومت!

کادو ولنتاین مردانه : 10 پیشنهاد غیرقابل مقاومت! که قطعا مخاطب شما را شگفت زده خواهد کرد. در ادامه متن با ما همراه باشید تا به شما 10 پیشنهاد غیرقابل مقاومت برای کادو ولنتاین مردانه معرفی کنیم :

ولنتاین؟

 

کادو ولنتاین مردانه

 

ولنتاین (Valentine) یکی از روزهای خاص و ویژه در تقویم مسیحیان جهان است که امروزه به تمام دنیا صادر شده و تقریبا در همه کشورها با هر مذهب و دین و ملیتی این روز را به عنوان روز بزرگداشت عشق جشن میگیرند. البته علت نامگذاری این روز ربط زیادی به مسائل رومانتیک و عاشقانه ندارد، ولنتاین به روایت وبسایت نیویورک تایمز نام دو تن از افراد ظاهرا مسیحی و مذهبی است که در 270 سال قبل از میلاد مسیح توسط امپراطور گلادیوس دوم کشته شدند.

اینکه این مساله چه ربطی به تبدیل شدن ولنتاین به روز بزرگداشت عشق داشته هنوز معلوم نیست اما ما در قرن 21 میلادی هستیم و اکنون ولنتاین یک روز مخصوص عاشقان عالم است و ما در این نوشته قصد داریم تا 10 پیشنهاد غیرقابل مقاومت برای آنکه دوستش دارید به شما بدهیم!

 

مصیبتی به اسم انتخاب کادو ولنتاین مردانه!

 

کادو ولنتاین مردانه

 

قطعا اگر شماهم نیت دارید برای همسر خود یک کادو ولنتاین مردانه تهیه کنید باید به بسیاری موارد توجه کنید. مثلا کادو ولنتاین خیلی تکراری نباشد، خاص و جذاب باشد، به یادماندنی باشد، با بودجه مناسب قابل تهیه باشد، با ارزش باشد، دوام و ماندگاری داشته باشد.

در نگاه اول خرید یک کادو ولنتاین کار بسیار آسانی به نظر میرسد. انواع لباس، عطر، کفش، لوازم کوهنوردی و ورزشی و لوازم دیجیتال و … . شاید بتوان در نگاه اول به راحتی بین این همه تنوع کالا یکی را انتخاب کرد. اما مساله به این سادگی ها نیست. تقریبا در هر دسته بندی کالایی که وارد شوید، ایرادی دارد که قابل ملاحظه هست.

 

گوشی موبایل؟ پاوربانک؟ کفش؟ کاپشن یا ادکلن؟

 

-اگر کالای دیجیتال بخواهید، معمولا قیمت زیاد، تنوع بالا برند و سردرگمی در انتخاب محصول مناسب، عدم ماندگاری و زود از مد افتادن کالا به علت سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی تقریبا در همه کالاهای دیجیتالی یک مشکل بزرگ برای انتخاب بعنوان کادو ولنتاین مردانه محسوب میشوند. هرچند که در کنار مسائل گفته شده شما باید حتما از نیاز همسرتان به کالای مورد نظر هم اطمینان کافی داشته باشید.

 

کادو ولنتاین مردانه : 10 پیشنهاد غیرقابل مقاومت!

 

-اگر از انواع پوشاک و کفش قصد انتخاب دارید هم باز با چند مشکل رو به رو هستید. اولا پوشاک و کفش بسیار سلیقه ای هستند و امکان داره که مخاطب شما اصلا مورد پسندش نباشد. مورد دوم بحث سایز و اندازه لباس یا کفش هست که اگر سایز مناسب تن نبود کمی تعویض لباس و رفت و امد دوباره به فروشگاه، از ذوق و شوق هدیه گرفتن و استفاده از کادو ولنتاین کسر میشود. همچنین معمولا لباس ها و کفش ها استفاده فصلی دارند و برای استفاده همیشگی مناسب نیستند در نتیجه بعد از گذشتن از فصل استفاده، همسر شما مجبور هست کادو شما را در قفسه اتاق گذاشته و تا سال بعد با آن خداحافظی کند! بحث قیمت پوشاک و کفش هم که مساله تازه ای نیست و گاها خرید حتی یک لباس هم بسیار هزینه بر و گرانبها برای افراد تمام میشود.

 

کادو ولنتاین مردانه : 10 پیشنهاد غیرقابل مقاومت!

 

-ادکلن و عطر ها هم انتخاب های خوبی برای کادو ولنتاین مردانه هستند اما مشکلی که هست بحث انتخاب بین مرغوبیت، قیمت است. اگر قصد تهیه کالای اورجینال و با ارزش داشته باشید، حسابی جیب تان خالی خواهد شد. تعجب نکنید اگر برای یک شیشه ادکلن مردانه از شما هزینه یک گوشی موبایل را درخواست کنند!

 

کادو ولنتاین مردانه : 10 پیشنهاد غیرقابل مقاومت!

 

اگر هم بخواهید سراغ موارد با قیمت پایین تر بروید، قطعا باید قید اورجینال بودن و ارزش کادو ولنتاین تان را هم بزنید. در نتیجه انتخاب عطر و ادکلن، برای همه افراد پیشنهاد نمیشود و در دسته اجناس لوکس و گرانقیمت دسته بندی میشود.

 

صد البته که قیمت و هزینه مهم است!

 

کادو ولنتاین مردانه : 10 پیشنهاد غیرقابل مقاومت!

 

ما در این مقاله میخواهیم با قیمت مناسب، بالاترین ارزش را دریافت کنید. مطمئنا اگر برای افراد بودجه اهمیتی نداشته باشد، به راحتی میتوانند با خرید یک خودرو یا یک اپارتمان یا یک کالای لوکس و گرانقیمت، شریک زندگی خود را بسیار خوشحال کنند. اما این مورد برای کمتر از 10 درصد افراد جامعه امکان پذیر است.

انتخاب هوشمندانه یعنی بتوان با بودجه محدود بیشترین امتیاز ممکن را در خرید کادو ولنتاین مردانه کسب کرد. 

 

در ادامه با ما همراه باشید تا به شما 10 مورد هدیه بسیار جذاب برای کادو ولنتاین مردانه را معرفی کنیم.

 

کیف چرم طبیعی ! البته … چه چیزی بهتر از این!

 

بله چرم طبیعی! موردی که بسیاری از افراد از آن غافل اند و در هنگام جستجو برای پیدا کردن کادو ولنتاین مردانه مناسب حتی به این دسته محصولات فکر هم نمیکنند. ما از شما دعوت میکنیم تا کمی بیشتر بیاندیشید و مزایای انتخاب یک کیف چرم طبیعی را به عنوان کادو ولنتاین مردانه به شما شرح میدهیم.

-چرم طبیعی بسیار بادوام است.

 

کیف دوشی چرم گاوی مدل Afro عسلی

 

بله، متوسط عمر یک کیف چرم طبیعی در صورتیکه به خوبی مراقبت شود و نکات استفاده از کیف چرم طبیعی توسط کاربر رعایت شود، بسته به کیفیت و نوع چرم طبیعی حداقل بین 5 تا 20 سال است. حتی اگر همسر شما در نگهداری از کیف چرم طبیعی خود سهل انگاری کند هم باز حداقل میتوان 3 سال عمر مفید برای آن در نظر گرفت که باتوجه به هزینه خرید اولیه کیف به کادو ولنتاین، زمان بسیار طولانی ای محسوب میشود و تا مدت ها میتواند به عنوان سفیر عشق شما به همسرتان نقش خود را ایفا کند و هر بار او را به یاد شما بیاندازد.

-چرم طبیعی هیچگاه از مد نمی افتد.

 

جاکارتی چرم گاوی مدل Richard پولاپ عسلی

 

چرم طبیعی و محصولاتی که از چرم طبیعی تولید میشوند از قرن ها پیش همواره پرطرفدار و پر مصرف بوده اند و در طول تاریخ هیچگاه محصولی را نمیتوان به مانند محصولات چرم طبیعی پیدا کرد که از نظر استقبال مردم و ماندگاری، رقیبی داشته باشند. محصولات چرم طبیعی همیشه زیبا و جذاب بوده اند. از مشک های آب قرن های گذشته گرفته تا زین اسب ها و کمربند افراد و کیف های پول چرم طبیعی که امروزه استفاده میشوند، همیشه چرم طبیعی در مرکز توجه قرار دارد. فاکتور مهمی که تقریبا هیچ متریالی در این کره خاکی آن را ندارد.

-چرم طبیعی ذاتا یک کالای خاص و VIP محسوب میشود.

کیفی که با چرم طبیعی ساخته میشود، منحصر بفرد است. زیرا هر حیوان و پوست هر حیوان به نوبه خود منحصر بفرد و تک نسخه محسوب میشود. رد چاقی لاغری حیوان، نیش حشرات، خط و خطوط طبیعی که حیوان در طول عمر خود بر پوستش ایجاد شده، همه در کیفی که از آن پوست تولید میشود وجود دارد و آن را تنها نسخه موجود در دنیا میکند که فقط خودش شبیه خودش است و هیچ نمونه کاملا مشابهی ندارد.

موردی که در ابتدای ورود افراد به دنیای چرم طبیعی، باعث شیفتگی آنها به چرم طبیعی و محصولات تولید شده از چرم طبیعی بخصوص کیف پول، میشود.

-چرم طبیعی تقریبا دل هر شخصی را میتواند ببرد.

 

کیف دوشی چرم شتری مدل Nora هورس قهوه ای

 

کیف پول چرم طبیعی جاذبه دارد. این حرف را تازمانی که یکی از محصولات ما را شخصا در دستتان لمس نکنید، به طور کامل متوجه نمیشوید. از همان اولین باری که کیف پول چرم طبیعی را دست میگیرید به آن عشق میورزید و در همان نگاه اول تصمیم میگیرید که آن را به عنوان کیف پول اصلی خود که همیشه همراهتان است، استفاده کنید.

قطعا هنگامی که یک کیف پول چرم طبیعی را به عنوان کادو ولنتاین به همسر خود تقدیم میکنید، ذوق زدگی و برق چشمانش را در صورتش مشاهده خواهید کرد.

-چرم طبیعی گران نیست! (تصور عموم بر خلاف این است)

شاید در وهله اول با این قسمت مخالفت کنید. اما صبر کنید. توضیحات مارا بخوانید و بعد دوباره در موردش فکر کنید.

 

کادو ولنتاین مردانه

 

شما یک کیف چرم طبیعی را تقریبا حداقل به مدت 5 سال بدون اینکه ظاهرا خراب شود یا دچار پوسیدگی و پارگی شود استفاده میکنید. این یعنی شما 5 سال از خرید کیف پول بی نیاز هستید.(مگر اینکه در انواع یا رنگ های دیگر بخواهید کیف های پول مختلف داشته باشید). شما در طول 5 سال اگر کیف پولی به جز چرم طبیعی انتخاب کنید حداکثر عمر مفید آنها 2 سال خواهد بود آنهم در صورتیکه به شدت مراقب باشید و آسیبی به کیف نرسانید. یعنی در طول 5 سال باید حداقل دوبار کیف پول بخرید. (ناگفته نماند که 5 سال عمر حداقل یک کیف پول چرم طبیعی است. اگر کیف پول شما از جنس چرم گاو مرغوب باشد و از آن خوب مراقبت کنید انتظار عمر بالای 15 سال را میتوانید داشته باشید!)

 

قبل از خرید کیف پول چرمی این نکات مهم را بدانید

 

حال با توجه به توضیحات بالا، شما با یکبار هزینه برای خرید، تا چندین سال خود را از تکرار آن هزینه مصون میکنید. این یعنی نوع دیگری از به صرفه بودن!

به جز مورد گفته شده در بالا، به طور کلی صنعت چرم طبیعی بخصوص چرم طبیعی دستدوز که مجموعه راینو بیشتر تمرکز خود را بر روی این لاین از کار گذاشته است، بسیار مظلوم تر از صنایع دیگر واقع شده. چرم کارانی که کیف دستدوز تولید میکنند با اینکه کیفیتی بسیار بیشتر از انواع دیگر کیف پول ارائه میکنند اما همواره سود بسیار کمی در فروش دریافت میکنند.

در مقایسه با صنایع دیگر مانند پوشاک و کالاهای دیجیتال، بعلت اینکه بازارشان تضمین شده و مردم به صورت روزمره خرید آن دسته از کالاها را در زندگی خود واجب میدانند، سود فروشی بسیار بیشتر از چرم و گاها حتی خارج از عرف قانونی دریافت میکنند که در اکثر مواقع هم با هیچ اعتراضی مواجه نمیشود.

به طور خلاصه منظور از گفته های بالا اینست که قیمت تمام شده کیف چرم طبیعی دستدوز معمولا به گونه ای تنظیم شده است که سود کافی برای بقای این فعالیت اقتصادی را فراهم کند و بتواند کفاف مخارج اصلی کارکنان و پرسنل مشغول را فراهم کند. لذا در کار چرم طبیعی مخصوصا چرم طبیعی دستدوز، خبری از گرانفروشی، دریافت سودهای نامتعارف و کلان نیست و شما تماما هزینه خود کالا و ارزش آن را پرداخت میکنید نه بیشتر.

-چرم طبیعی به سفارش شما و بنابر خواست شما تولید میشود.

شما میتوانید با هماهنگی پشتیبانی، کیف مورد پسند خود را با رنگ چرم خاص یا نوع چرمی که مدنظرتان است سفارش دهید تا برای شما تولید شود. همچنین میتوانید سفارش دهید که بر روی کیف اسم، نوشته، متن و یا حتی عکس خاصی حک شود. در این مورد اگر کمی خلاقیت به خرج دهید میتوانید ارزش کادو ولنتاین خود را چند برابر کنید.

به عنوان مثال بعضی مشتریان ما سفارش حک یک روز خاص را به تاریخ میلادی یا شمسی میدهند، یا حروف مختصر که فقط برای مخاطب معنای خاصی دارد. یا استفاده از علائمی مثل علامت ماه تولد، یک لوگو مخصوص یا هر عکس و متنی که میتواند برای مخاطب شما معنای ویژه ای داشته باشد. یاهم میتوانید خیلی ساده اسم او را بر روی کیفی که برایش میخرید حک کنید.

 

کادو ولنتاین مردانه

 

این کار به ظاهر کوچک خیلی وقت ها میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و هدیه شما را از حالت یک کالای معمولی که از بازار به صورت آماده خریداری شده، به یک محصول خاص که مخصوص مخاطب شما تولید شده تبدیل کند.

 

و اما پیشنهادات جذاب ما به عنوان کادو ولنتاین مردانه :

 

در این قسمت ما پرفروش ترین های کیف چرم مردانه را به شما معرفی میکنیم تا در صورتیکه قصد دارید برای عزیزانتان یک هدیه ویژه و به یادماندنی با قیمتی مناسب تهیه کنید، فقط کافیست انتخاب کنید و بقیه کار را برای شگفت زده کردن شخص موردنظر، به ما بسپارید!

 

جاکارتی مغناطیسی مدل رالف RALPH

اگر با بودجه محدود به دنبال بهترین انتخاب ممکن هستید، بدون شک جاکارتی مدل رالف را با دقت بیشتری بررسی کنید.

یک جاکارتی بسیار زیبا، ساده، با ارزش، به یادماندنی و با عمر طولانی و صد البته مقرون به صرفه!

یکی از پرفروش ترین و در عین حال جذاب ترین تولیدات راینو، جاکارتی چرمی مدل رالف است. این جاکارتی کوچک و جمع و جور که با انواع چرم ها و در رنگ های متنوع قابل تولید است، جای بسیار کمی اشغال میکند و قابلیت حمل بالایی دارد. این جاکارتی که با نیروی مغناطیس مخفی که در جیب های کارت آن تعبیه شده است بسته میشود، از نظر طراحی منحصر بفرد بوده به طوریکه معمولا افراد در اولین برخورد خود با این جاکارتی جذاب، بسیار به آن علاقه نشان میدهند.

لازم به ذکر است که میتوانید جاکارتی چرمی مدل رالف را با چرم های لوکس و ویژه سفارش دهید که ارزش آن را چند برابر میکند. در این صورت میتوانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

 

جاکارتی چرم مدل رالف

 

عدم وجود یراق های فلزی، دکمه و زیپ در این جاکارتی باعث شده تا استهلاک آن تقریبا نزدیک صفر باشد. مغناطیس های به کار رفته در جاکارتی چرمی رالف از نوع نئودیمیوم 2 میلیمتری بوده و بسیار محکم و قوی عمل کرده و ضعیف نمیشود.

از بزرگترین امتیازات این جاکارتی میتوان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره داشت. همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

 

کیف پول مردانه مدل دیه گو Diego

در صورتیکه میخواهید کمی بیشتر هزینه کنید، پیشنهاد ما به شما کیف پول دیه گو است. این کیف پول سه لت زیبا و جمع و جور تقریبا هر مردی را میتواند ذوق زده کند. حتی اگر برای خود به دنبال خرید یک کیف پول مناسب هستید، بازهم دیه گو را با دقت بیشتری بررسی کنید. سبک کلاسیک و تماما چرم آن جذابیتی تمام نشدنی در آن بوجود آورده است.

 

کیف پول چرم مدل دیه گو

 

دیه گو یک کیف چرم مردانه است که به صورت سه لت طراحی شده و یکی از پرطرفدارترین محصولات تولیدی مجموعه راینو می باشد. از ویژگی های کلیدی این کیف میتوان به امکان تولید با انواع چرم ها و ضخامت های مختلف و همچنین عدم وجود یراق فلزی در آن اشاره کرد که به دوام و ماندگاری آن برای سالیان متمادی کمک زیادی کرده است.

این کیف پول چرم طبیعی در عین سادگی در طراحی، بسیار کاربردی است و امکان نگهداری از اسکناس، تعداد زیادی کارت اعتباری، فیش و قبض در آن وجود دارد. این کیف به صورت سه لت تا شده و به راحتی درون جیب قرار میگیرد. همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

همچنین گفتنی است که ترکیب این کیف پول با یک کمربند ست هم میتواند یک پکیج فوق العاده جذاب را تشکیل دهند.

 

کیف پول مردانه مدل آنتونیو Antonio

آنتونیو نمونه مدرن تر از دیه گو محسوب میشود. این کیف چرم مردانه که در ابعاد کمی بزرگتر از دیه گو بوده و گوشه های تیز تری دارد از زبان طراحی جوان پسندتری بهره میبرد. این کیف پول برخلاف مدل دیه گو که به صورت ساده لت ها روی هم قرار میگرفت، دارای درب مغناطیسی است. مگنت ها به صورت مخفی در داخل جیب کارت قرار گرفته اند و در صورت نزدیک شدن لت های بیرونی به یکدیگر متصل میشوند.

 

کیف پول چرم طبیعی مدل آنتونی

 

کیف پول مردانه مدل آبراهام Abraham

کیف پول چرم طبیعی مدل آبراهام از زبان طراحی بسیار ساده ای برخوردار است. ما در طراحی آبراهام تمام سعیمان در تولید یک کیف پول سبک، کم حجم و کاربردی بوده است که در عین سادگی طراحی، زیبا و باوقار باشد. در تولید کیف پول مدل آبراهام چرم های دارای پترن مثل کروکو، لیزارد، پریما و شترمرغی زیبایی خاصی به آن میدهند.

این کیف پول دولت بوده و در مقایسه با مدل های دیه گو و آنتونیو، کوچک تر و نازکتر است. اگر به کیف پول هایی علاقه مندید که طراحی ساده داشته و در عین حال زیبایی و وقار یک کیف پول چرم طبیعی دستدوز را هم داشته باشد، آبراهام قطعا بهترین پیشنهاد ما به شماست.

 

کیف پول چرم طبیعی مدل آبراهام

 

همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

 

 

کیف کتی مدل لئوناردو LEONARDO

 

کیف های کتی به علت اینکه بیشتر مناسب سبک های رسمی می‌باشند، میتوانند یک انتخاب ایده آل برای کارمندان، معلمان، وکلا و به طور مردانی باشند که شغل هایی رسمی در محیط هایی رسمی دارند. کیف پول کتی مدل لئوناردو یکی از این انواع کیف چرم مردانه است که توان نگهداری از گوشی موبایل، اسکناس، مدارک و کارت اعتباری را داراست. این کیف پول را برای محکم تر بسته شدن میتوان با بندیک مغناطیسی یا دکمه ای هم تولید کرد که بسته به سلیقه و سفارش مشتری دارد. همچنین این کیف را میتوان با چرم های طرح دار مثل کروکو و لیزارد هم تولید کرد که جذابیت بسیاری دارد و اگر از رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای سوخته در تولید آن به کار رود، وجهه رسمی تری به آن میدهد. اما مثل تصویر چنانچه چرم های روشن در آن به کار رود، اسپرت تر میشود.

 

کیف چرم کتی مدل لئوناردو

 

همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

 

کیف های دوشی مدل های NORA و DAMONA

کیف های دوشی جزو پرکاربردترین انواع کیف ها در زندگی روزمره محسوب میشوند که تقریبا در هرمکانی، با هر شغل و شرایطی به کار می آیند.

اگر میخواهید برای خود یا عزیزتان هدیه گرانقیمت تر و به یادماندنی تری تهیه کنید و یاد خود را برای همیشه در ذهن آنها حک کنید، بهتر است نگاهی به کیف های دوشی و اسپرت ما هم داشته باشید. مدل DAMONA و مدل NORA دو نوع از کیف های دوشی اسپرت هستند که هم برای خانم ها و هم آقایان کاربرد دارند. این کیف ها با قابلیت نگهداری از انواع کتاب و تبلت و جزوه میتوانند انتخاب بسیار مناسبی برای دانشجویان هم باشند. هرچند که در استفاده روزمره هم هیچ نیاز شما را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

این کیف ها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید میشوند که نمونه های داخل عکس سایز متوسط هستند. همچنین باتوجه به سلیقه میتوان از چرم ها و رنگ های متنوعی برای این کیف ها استفاده کرد.

 

همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

 

کیف های بزرگ دستی و دیپلمات مثل مدل های AFRO و BERESFORD

 

کیف های بزرگ دستی که به آنها کیف های اداری یا دیپلمات هم اطلاق میشود، میتوانند یک هدیه بسیار لوکس از طرف شما برای شریک زندگی تان باشند که قطعا او را از دریافت چنین هدیه ارزشمندی شگفت زده خواهید کرد. یک کیف دستی تماما چرم طبیعی که با دست دوخته و پرداخته شده است. زیبایی و شکوه این کیف ها به علت اندازه بزرگ و جلای بسیاری که دارند، قطعا ارزش برچسپ قیمتی آنها را نیز خواهد داشت!

 

 

همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید میتوانید اسم یا تاریخ یا نوشته مورد نظر خود را بر روی کیف حک کنید. در این مورد هم حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

در تولید این مقاله از تصاویر و بعضی نتیجه مقاله های وبسایت های خارجی استفاده شده است.

قبل از خرید کیف پول چرم طبیعی، حتما این نکات را بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...